סוגי אימון

רשת Cloud 9 מציעה מגוון רחב של אימוני כושר בליווי מאמן אישי ומקצועי המתבצעים בסוויטות אימון אישיות ומאובזרות.

כוח ועיצוב גוף
חיזוק ועיצוב הגוף בעזרת מגוון אביזרי התנגדות כגון משקולות, מכונות ייעודיות, גומיות, כדורים ועוד. אימון מסוג זה תורם לחיטוב הגוף, שיפור הסבולת השרירית, הגדלת מסת השריר, האצת קצב חילוף החומרים במאמץ ובמנוחה ופיתוח כח מרבי.
קיקבוקס
אימון אירובי המשלב תנועות מעולם אמנויות הלחימה. משפר סבולת, שריפת שומנים, זריזות, שיווי משקל וכוח מתפרץ. תורם לעיצוב וחיטוב הגוף ומחזק את השרירים.
TRX

אימון פונקציונאלי המבוסס על רצועות כושר מיוחדות המאפשרות ביצוע של מגוון רחב של תרגילים תוך עבודה על כל שרירי הגוף. אימון מסוג זה משפר את כל מרכיבי הכושר בדגש על קואורדינציה, שיווי משקל ושרירי ליבה.
פילאטיס רצפה ומכשירים
פילאטיס היא שיטת תרגול בטוחה המתרגלת דפוסי תנועה יעילים ובריאים יותר: הפעלת קבוצות שרירים בו זמנית והנעת הגוף בכל מישורי התנועה תוך כדי הארכתו המובילה לאיזון.
מגוון התרגילים, המתבצע הן על מיטות ייחודיות והן בעזרת אביזרים נוספים, משפר את מבנה הגוף ומעניק שליטה בתנועה ויציבה נכונה.
מתיחות ויציבה נכונה
תרגילי מתיחות והגדלת טווח התנועה של המפרק במטרה לשפר את גמישות הגוף, הרצועות והמפרקים. התמקדות בעבודה על טווחי תנועה מקסימליים, שיווי משקל וחיזוק השרירים המייצבים.
יוגה

תרגול תנוחות ותנועות התורמות לחיזוק הגוף, הנשימה ויציבה נכונה. אימון יוגה מחזק ומאריך את הגוף כולו תוך התמקדות במרכז, בנשימה וביצירת הרמוניה בין גוף ונפש.
קינזיס

מתקן כושר חדשני הכולל מערכת מתוחכמת של כבלים ורצועות המאפשרת תנועה בלתי מוגבלת בטווח ובזויות שלא ניתן להגיע אליהן במכשירים אחרים. מכשיר הקינזיס מחזק יכולות פונקציונאליות בצורה הטובה ביותר ומאפשר בידוד ועבודה ספציפית על קבוצת השריר הרצויה. ותורם לשיפור הכושר וחיזוק תנועות הגוף הטבעיות. מתאים לכלל האוכלוסיה ומצוין לשיקום לאחר פציעה.
אימוני ריצה והכנה לתחרויות
לימוד יסודות הריצה הנכונה, שיפור טכניקה וסגנון הריצה. מתאים לרצים מתחילים ומתקדמים כאחד. ליווי והכנה לקראת תחרויות ומירוצים. אימונים על חוף הים, טיילת ת"א ובמכון עצמו.
 
טלפון:  03-6472202   |   דוא"ל:  info@cloudnine.co.il  |  פנחס רוזן 72,תל אביב

עקבו אחרינו

Facebook